sobota 28. června 2014

Výhody kompletních setů vestavných spotřebičů do vaší kuchyně

Výhody kompletních setů do vaší domácnosti

Rekonstruujete kuchyň, nebo snad stavíte a plánujete realizaci zcela nového prostoru, kde budou po každý den vznikat skutečné gurmánské speciality? Potom je jasné, že kritéria výběru jsou jasně daná – praktičnost, stoprocentní využití místa, a také dokonalý design. To vše souvisí s tím, má-li být kuchyně opravdu dokonalá. A tomuto naproti jdou sety vestavných spotřebičů, jelikož dokážou přinést výhody hned v několika oblastech.

sety vestavných spotřebičů dokážou přinést výhody

Vaši kuchyni dokonale sjednotí

Nezáleží na tom, jakou chcete volit barvu dekorů, nebo jak by měla výsledná koncepce vypadat. Důležitá je vždy jednotnost, a tak je jasné, že právě tu sety vestavných spotřebičů vždy přinesou. Jedná se totiž o kombinaci spotřebičů nejenom stejného výrobce, ale také stejné řady. A to od jednoduché kombinace trouby a varné desky, třeba po sporák s troubou, kombinovaný s myčkou, mikrovlnnou troubou, nebo odsavačem par. A stejná řada výrobků tak přinese především sjednocený design i tohoto směru.

I cena často rozhoduje

Druhé hledisko, které se této volby týká, je rozhodně to finanční. Nejenom, že zapracujete na estetičnosti, ale také ulevíte vaší peněžence. Kupujeme-li totiž spotřebiče jednotlivě, často se nám z výsledné sumy mohou protočit panenky. Naopak sety vestavných spotřebičů bývají vždy cenově zvýhodněny, a tak si v konečném součtu můžete dovolit mnohem více.

sety vestavných spotřebičů

Velmi podobné ovládání je samozřejmostí

V souvislosti s podobným designem je třeba říci, že spotřebiče jedné značky mají také velmi podobné ovládání. Často navíc založené na jednoduchosti a intuitivnosti, a tak není třeba procházet různé návody, jelikož jakmile se sžijete se spotřebičem jedním, rázem zjistíte, že podobné kroky lze aplikovat i u dalšího. Další výhoda, kterou vám sety vestavných spotřebičů přinášejí. Následně už stačí vybrat pouze požadovaný set, a už není nic jednoduššího, než osadit i svou kuchyni.

6 komentářů:

  1. Hezký den, souhlasím s vám, že je vždy lepší vybírat vestavěné spotřebiče jako set - nebo minimálně alespoň vybírat od jedné značky, aby celý styl kuchyně byl sjednocený. Před pár měsíci jsme dokončili rekonstrukci kuchyně a osvědčily se nám spotřebiče odtud, respektive jsem s nimi spokojená a na žádný zádrhel jsem nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto se mi neskutečně líbí. Takovou hezky sladěnou kuchyni s vestavnými spotřebiči bych hrozně chtěla. Bohužel to asi bude dost velká investice. Já si teď pořádně nemůžu dovolit investovat ani do nového hnětače těsta. Chtěla bych totiž už nějaký lepší, který něco vydrží a to bohužel není levná záležitost. Už pomalu ale šetřím, tak snad ho brzy budu mít.

    OdpovědětVymazat
  3. Spoustu věcí se podle mě vyplatí kupovat v setech. Myslím si, že to platí nejen pro spotřebiče, ale třeba i pro nádobí. Já mám třeba hodně ráda smaltované nádobí. Vím, že dnes už není tak populární jako dříve, ale co tak sleduji, tak se zase vrací do kurzu. Mám doma kompletní sadu a teď nedávno jsem si k ní ještě dokoupila takový šikovný pekáč do trouby a musím říct, že ten je vážně super. Rychle jsem si ho oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vestavné spotřebiče jsou super, také bych to do své klasické kuchyně někdy chtěla. Líbí se mi hlavně ty integrované trouby. To je prostě paráda. Nebo třeba taková myčka, která jen tak splyne s kuchyňskou linkou. Bohužel takto chytře to ale u nás doma zatím vyřešené nemáme, no. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím si, že do kvalitního vybavení kuchyně má určitě smysl investovat. My se teď právě chystáme zařizovat kuchyň v jednom gastro podniku a tam to jednoznačně bude chtít vybavení, které něco vydrží a nerozbije se po několika použitích. Přecejen například taková gastro myčka na sklo je v takovém podniku v provozu prakticky 24/7.

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem si asi rok zpět nechávala dělat doma novou kuchyň, tak jsem si na to bohužel byla nucena půjčit. Na druhou stranu kuchyň jsem chtěla a říkala jsem si, že když už, tak už. Nakonec mě to vyšlo bezmála na 200 tisíc. Kuchyň mám za ty peníze ale luxusní. Zafinancovala jsem to pomocí P2P půjčky. Trochu škoda, že jsem s tím tehdy nepočkala, protože teď se moje finanční situace zcela obrátila a místo toho, abych si půjčovala teď spíš zvažuji P2P půjčky investice.

    OdpovědětVymazat